İbrahim Kaya

İbrahim Kaya
@vaveylam67
Yeni üniversite öğrencisiyim. 20 yaşında bir okurum. Okumayı, edebiyatı, klasik kitapları, tarihi, şiiri vb. seviyorum.
içiminSESİ
içimin sesi de olmasa, ölürdüm yalnızlıktan.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlaşılmak.
“Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum”
Edebiyat
ayrılmak.
Biliyorum, kolay değil yaşamak; Ama işte Bir ölünün hala yatağı sıcak, Birinin saati işliyor kolunda. Yaşamak kolay değil ya, kardeşler, Ölmek de değil; Kolay değil bu dünyadan ayrılmak.
Edebiyat
açpencereyi
Şeytan diyor ki: Aç pencereyi; Bağır, bağır, bağır; sabaha kadar.
Edebiyat