İbrahim Kaya

İbrahim Kaya
@vaveylam67
Yeni üniversite öğrencisiyim. 20 yaşında bir okurum. Okumayı, edebiyatı, klasik kitapları, tarihi, şiiri vb. seviyorum.
ayrılmak.
Biliyorum, kolay değil yaşamak; Ama işte Bir ölünün hala yatağı sıcak, Birinin saati işliyor kolunda. Yaşamak kolay değil ya, kardeşler, Ölmek de değil; Kolay değil bu dünyadan ayrılmak.
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
açpencereyi
Şeytan diyor ki: Aç pencereyi; Bağır, bağır, bağır; sabaha kadar.
Edebiyat
kafamdan.
Seni kafamdan koparıp atamadım. Kafamdan ve gönlümden. Bazen bir utanç gibi içimdesin. Bazen bir zafer gibi. Ama hatıran hep buruk, hep yaralayıcı. Ağrı desem değil, sızı desem değil. Daha köklü, daha köksüz.
Edebiyat
sesTonu
Her insanın kalbini ısıtan bir ses tonu vardır.
Alıntı
Aşk.
Aşk, sevilen kişinin seven kişiye kendisi üzerinde zorbalık yapma hakkını armağan etmesidir.
Edebiyat