Leyla

Leyla
@vavyl8
Ne İçin Varsan Onun İçin Yaşa...
Cenab-ı Hakk :
"Ben sabredenlerle beraberim Ben kalbi kırıklarla beraberim ." Böyle buyurdu kalpleri yaratan
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bana göre, insanın en büyük kusuru erdemsizliğidir.
Hayat
insan nedir !
Bir an için insanın aptal olmadığı farzedelim, aslında insan için böyle bir şey söylemek imkansızdır. Hiç olmazsa Şu sebepten ; insanı aptal kabul edersek , kime akıllı diyeceğiz ? Ama insanoğlu aptal olmasa bile dehşetli nankördür.
İnsan
İstek , akılla birleştiğinde onu kötüye ve lüzumsuz kullanmamak , bazen övülecek sonuçlar doğurabilir .
Düşünce