Leyla

Leyla
@vavyl8
Ne İçin Varsan Onun İçin Yaşa...
Gel ey Sevecen gece, gel, sevimli , kara kaşlı gece .Bana Romeo'mu ver; sonra öldüğünde, Al da küçük yıldızlara böl onu ; Onlar göğün yüzünü öyle bir süsleyecektir ki, Bütün dünya gönül verip geceye , Tapmayacaktır artık o muhteşem güneşe .
İnsan ve Duygular
Reklam
Bir hayli karışık ve tedirgin olmalı kafan. Nöbet bekler kaygı her yaşlının gözünde, Uyku bulunmaz kaygının barındığı yerde. Oysa yıpranmamış gençliğin yüksüz bir beyinle dinlendiği yerde.
...Günah ...
Yalnızca tek bir günah vardır . O da hırsızlıktır . Onun dışındaki bütün günahlar hırsızlığın bir çeşitlenmesidir. Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalış olursun . Yalan söylediğinde, birini gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın . Hile yaptığın, birinin aldattığın zaman doğruluğu , haklılığı çalmış olursun. Anlıyor musun?
Sayfa 19
Hayat
Ahval
Gözlerin yüreğimin göğünde bir çift ay ile güneştir . Çehren nurla kaplı olup, bakmaya utandığım. Yüreğin ki tüm alemi yaratmaya sebeb. Sen ki ey yâr ya resullulah sen ki layık olmadığım.
Çöl ve ağaç
"Belki de Tanrı , çölü, insanlar hurma ağaçlarını görünce sevinsinler diye yarattı. " Yüreğinizde ki Çölü de , serabı da , ağacı da siz seçersiniz...
Hayat