Vedat

Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum.. Biraz kırgın.. Biraz da kirletti sensizlik beni! Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama “İyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane! Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum, varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem.. Özdemir Asaf
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Vedat

, bir kitap okudu
10/10
·320 syf.·
Beğendi
·
2019 1. kitabı
Alexandre Dumas
9.4/10 · 37,2bin okunma
Öldürmedi, güçlendirmedi, hiç geçmedi, geçer sandım, Gördüm kendimi aynada, bir yardım çağrısıydım,
Müzik
Ağlamak, Unutmak kadar kolaydır inan. Sevin ağlayabiliyorsan, Sevin ağlıyorsan, Gül ağlayabiliyorum diye, Gül ağlıyorum, ağlıyorum diye. Sana birşey yapamam Ağlayamıyorsan... Özdemir Asaf
Edebiyat