yaşamak bir başkası olmaktır. Ve insan bugün, dün hissettiği gibi hissediyorsa,hissetmek olanaksızdır:Dün hissedileni bugün de hissetmek, hissetmek değil, dün hissedilmiş olanı bugün anımsamaktır yalnızca,artık yok olmuş olan dünkü hayatın canlı cesedi olmaktır.
...bazen şöyle düşünüyorum, dünyaya gelirken melek şeklinde dizayn edilmiş görünmez bir rehber verseler. O da ihtiyacımız olduğu anlarda fısıldasa kulağımıza...
doğru hisseden,dürüst düşünen bir insan, dünyadaki kötülük ve adaletsizlikten rahatsızsa, gayet doğal olarak önce bunun önce kendine dokunan kısmını düzeltmeye çalışmalı, yani kendini. Bu zaten bir ömür boyu sürer.