vera beyza

vera beyza
@verabeyza
insanoğlunun doğru yaptığı tek şey,bir şey bilmediğini itiraf etmesi ve bu itirafı onaylamasıdır.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
insan birini sevmek felaketine uğradı mı esir gibi bir şey oluyor
Sayfa 76
Kalabalık beni sahiden sıktı.Ben ikide birde böyle oluyorum,bazen bütün isanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum,bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum.Bu nefret filan değil...İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile...Sadece bir yalnızlık ihtiyacı.Öyle günlerim oluyor ki,etrafımda küçük bir hareket,en hafif bir ses bile istemiyorum.Taşıp dökülecek kadar kendi kendimi doyurduğumu hissediyorum.Kafamda,hiçbir şeyle değişilmesi mümkün olmayan muazzam hayaller,bana her şeylerden daha kuvvetli görünen fikirler birbirini kovalıyor...Fakat sonra birdenbire etrafımda bana yakın birini arıyorum.Bütün bu beynimde geçen şeyleri teker teker,uzun uzun anlatacak birini.
Sayfa 88
Günün birinde ya çıldıracağız,ya dünyaya hâkim olacağız.
Sayfa 17