Vera

Vera
@verayla
gözlerim biraz yorgun
Çünkü zaman, yaşamın kendisidir. Ve yaşamın yeri yürektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bize ağır gelen kendimizdir. Yolda, okulda, işte, başkaları ile birlikte taşıdığımız kendimiz.
Sabah namazı diye bir huzur var.
Yanlış zamanın insanlarıyız..
Bir kalbiniz vardı onu tanıyınız.