Vera

Vera
@verayla
gözlerim biraz yorgun
Çünkü zaman, yaşamın kendisidir. Ve yaşamın yeri yürektir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bize ağır gelen kendimizdir. Yolda, okulda, işte, başkaları ile birlikte taşıdığımız kendimiz.
Bir kalbiniz vardı onu tanıyınız.