İyi insan, başkalarının sevinciyle sevinen, üzüntüsüyle de üzülen insandır. Kötü insan, başkalarının üzüntüsüyle sevinen, sevinciyle de üzülen insandır.
Sevgi öyle bir duygudur ki, verdikçe artar, paylaştıkça büyür. Ama hemen uyarmalıyım sizi: Aptallık da aynen öyledir. Verdikçe artar, paylaştıkça büyür.