İrem

İrem
@vernemnihadenn
günler geçiyor, yetişemediğimin farkındayım
İlk kez o zaman aramızda gerçek bir sohbet geçti. "Hayattaki en önemli şey sen ne?" diye sordum. Biliyor musun ne dedi? "Özgürlük." Bunu duymak beni gerçekten üzdü. Çünkü hayattaki en önemli şeyin ben olduğumu söyleyeceğini sanıyordum.
Sayfa 121·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
insan yaşamının mutlak en önemli olgusu sevilen bir insanı özlemek, istemek. Onun yanındayken de özlemek, istemek. Oysa yaşam genellikle insanın bir başına kalması.
Sayfa 11 - yapıkredi·Kitabı okuyor
"Dünyanın ne kadar aydınlık bir yer olduğunu, sen bana gösterinceye kadar unutmuştum."
Sayfa 157·Kitabı okudu
Bir adam varmakta olduğu sonu bilir ama bir daha dönüp dönmeyeceğini, ilk başladığı yere geri dönüp o başlangıcı benliğinde tutup tutamayacağını bilemez.
Sayfa 134·Kitabı okudu
Kötü bir yol, insanı iyi bir sona ulaştırabilir.
Sayfa 117·Kitabı okudu