Ellerim de susabilir, bir gün gelir de
Ölümüm belki de kendi elimden olur
Bir şiir yarım kalır, turuncu bir güz günü bölünür
Bir şeyler hep tamamlanmamış olarak durur.
Bugünkü gazetelerde bir de resmi var
(Gülümsemiş o resimde, niye gülümsediyse
Başka bir resmi de yoktu verecek).
Ve resim alhnda bir yazı:
"Anısı biz var oldukça sürecek!"
Yaşamak, bizim en büyük özgürlüğümüz artık
Acıların, gözyaşlarının da bilincine vararak
Bağırıp çağırmadan, boyun büküp ağlamadan
Yaşamak ... enginlerde salınıp, yücelerde coşarak.