nur

nur
pencereyi kapama, gök dolabilir içeri.
Ellerim de susabilir, bir gün gelir de Ölümüm belki de kendi elimden olur Bir şiir yarım kalır, turuncu bir güz günü bölünür Bir şeyler hep tamamlanmamış olarak durur.
Sayfa 73·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ayak izlerimi bırakmaya çalışıyorum taşların üstünde Kimsenin arayıp bulamayacağı bir adresim var artık.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Bugünkü gazetelerde bir de resmi var (Gülümsemiş o resimde, niye gülümsediyse Başka bir resmi de yoktu verecek). Ve resim alhnda bir yazı: "Anısı biz var oldukça sürecek!"
Sayfa 62·Kitabı okudu
Yaşamak, bizim en büyük özgürlüğümüz artık Acıların, gözyaşlarının da bilincine vararak Bağırıp çağırmadan, boyun büküp ağlamadan Yaşamak ... enginlerde salınıp, yücelerde coşarak.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Düşünüyorum da bu hayatın Henüz çözemediğim sırları var
Sayfa 51·Kitabı okudu