nur

nur
pencereyi kapama, gök dolabilir içeri.
Karanlığın koynundaki şu tek başına duran yıldız sanki bir evin yalnızlığı. Yıldızlardan biri sönüyor işte, âşıkların birbirine sarılmak için ışıkları kapattığı başka bir ev ya da bir dertleri vardı karanlığa bıraktıkları. Belki de artık o evin dünyanın geri kalanına söyleyeceği bir şey kalmamıştı.
Sayfa 20·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben insanları değil, onları yiyip bitiren şeyleri seviyorum."
Sayfa 10·Kitabı okudu
"Umut" dedi. "Kahrolası şey insanın yakasını hiç bırakmıyor."
Sayfa 191·Kitabı okudu
"Sabah olup Güneş geri dönünce. Umut etmemiz mümkün olacak."
Sayfa 220·Kitabı okudu
"Belki de bütün insanlar kendilerini yalnız hissediyorlardır. En azından potansiyel olarak."
Sayfa 222·Kitabı okudu