SUS.PUS.

SUS.PUS.
@vesustuk
Hayatım, her geçen gün biraz daha sararıp solgunlaşan fotoğraf tarımın biriktiği bir albüm mü? Yoksa ben, bütün o fotoğraflarda kendini arayan ve bir daha hiç bulamayan mıyım?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çok tuhaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu." İnsanın içine atmasının, güçlü görünmeye çalışmasının en yorucu hali bu olsa gerek...

SUS.PUS.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·124 syf.·
2020 31. kitabı
Güray Süngü
8.2/10 · 711 okunma
beni güzel hatırla! çünkü; sevdim seni ben, herşeyini... sana sırdaş oldum, dost oldum, koynumda ağladın. yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini, beni üzdün, kınamadım. alışıktım vefasızlığa, el oldun aldırmadım... beni güzel hatırla! sayfalarca mektup bıraktım sana. şiirler yazdım her gece, çoğunu okutmadım. sakladım günahını, sevabını içimde sessizce gittim... senden öncekiler gibi sen de anlamadın. beni güzel hatırla! sana unutulmaz geceler bıraktım sana en yorgun sabahlar... gülüşümü, gözlerimi, sonra sesimi bıraktım. en güzel şiirleri okudum gözlerine baka baka, söylenmemiş "merhaba"lar sakladım her köşeye vedalar bıraktım duraklarda. ne ararsan bir sevdanın içinde fazlasıyla bıraktım ardımda. beni güzel hatırla! dizlerimde uyuduğunu düşün, saçını okşadığımı, üşüyen ellerini ısıttığımı, mutlu olduğun anları getir gözünün önüne. alnından öptüğüm dakikaları...
Vay ki gençtim ,ölümle paslanmış buldum sesimi... İsmet Özel