Veysel

Veysel
@veyselay
Gez gör oku 😎
Ne hoş bir güzelliği vardır; hafif adımlarla dünyadan gülümseyerek geçenlerin. kimseye bir kötülüğü dokunmadan yaşayanların, onurlu bir yaşamı seçenlerin...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın kendinden başka hiç kimse olmasına gerek yoktu.
"Tüm sıradan acılara karşı duygusuzlaştı."
“Kalbini ferah tut; kimsesizlerin de bir kimsesi vardır…”
Şu alemin şartlarına ayak uydur ama kendin ol. Hani su, girdiği kabın şeklini alır ama özde aynı kalır ya.