anonim

“Söyle kim üzdü seni bu kadar; seçtiklerin mi vazgeçtiklerin mi?”
Reklam
“Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?”

anonim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.··
2025 7. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268bin okunma
“Işıltılı bir hayat yaşamıştı, o halde ölümü de öyle olmalıydı.”
“Tek bir insanın diğeri için neler ifade edeceğini hiç bilmemişti çünkü hiç yalnız kalmamıştı.”
Reklam