Kitabın konusu ne kadar ilgi çekici olsa da ilk 50 sayfanın anlatımı bana çok kuru geldi, sadece Dr Jekyll ve Bay Hyde'ın hikayesini okumaktansa arada yardımcı karakterlerin hayatlarını da görmek isterdim.
Kitabın her kelimesi, her cümlesi çok güzeldi asla sıkılmadan okudum. Frankenstein ve yarattığı yaratık arasında ilişkiye iki taraflı bakabilmemiz, yaratığın hislerini ve yaşadıklarını anlattığı sayfalar fazlasıyla keyifliydi. En beğendiğim kısımlardan biri de böyle bir konunun böyle bir üslupla yazılmış olmasıydı.
FrankensteinMary Shelley · Bilgi Yayınevi · 202021,8bin okunma
O harap halinde bile, benim azabım fazlaydı seninkinden. Çünkü pişmanlığın zehirli iğnesi, yaralarımı sızlatmayı sürdürecek; ölüm bu yaraları ebediyen kapatıncaya dek.
Sayfa 245 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu