ellie?⋆.˚

ellie?⋆.˚
@violetttaa
what better place to dream than in paris?
Yanımızda olsunlar ya da olmasınlar, anne babalarımız içimizde yaşar. Bir kalemi tutuşumuzda ya da omuzlarımızı silkişimizde, hatta kaşımızı kaldırışımızda bizim üzerimizden kendilerini ifade ederler. Mirasımız kanımızda gezinir.
Sayfa 138
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kader bazen bize çelme takar. Hud'ın vardığı sonuç buydu. Hayatı boyunca olup biten pek çok şeye ancak böyle anlam verebilmişti. Onu -herkesi- belirli bir geleceğe doğru yönlendiren el her kiminse... hiç hata yapmamasının imkanı yoktu.
Sayfa 26
Aynı anda bir sürü inanılmaz şeydi bu kız. Bu denli kırılgan olabilecek kadar kendinden emin. Cömert ama kontrollü.
Sayfa 25
Ruhumu delip geçiyorsunuz. Bir yarım ıstırap, diğer yarım umut içinde.
Sayfa 329·Kitabı okudu
"Şüphesiz, her iki tarafta da daimi bir bağlılık varsa kalplerimiz çok geçmeden birbirini anlayacaktır."
Sayfa 306·Kitabı okudu