kayra

kayra
@violiin
gözlerindeki kelebeklerin yasını tutuyorum
en güzel yıllarımı heba etmişim! artık bunun farkındayım ve fark etmiş olmaktan acı duyuyorum.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
yüreğim konuşurken ben susmayı beceremem.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Edebiyat
- ama neden, nasıl olur? - öyle işte, elim titriyorsa, daha önce hiç sizinki kadar zarif bir el tutmamış olmamdandır.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Edebiyat
bir gün böyle hissetmek umuduyla diyelim
bir nebze olsun yorgunluk duymuyordum; tüm varlığımla ruhumun ağır bir yükten kurtulduğunu hissediyordum.
Sayfa 7·Kitabı okudu
Edebiyat
şu yaşamdaki köşeciğimde bana yetmeyen neydi? o köşede kalmak bana neden bu kadar rahatsızlık veriyordu?
Sayfa 5·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam