Visal ~ Hümeyra
"Şimdi gerçekten... Gerçekten, Alacalı Ahu oldun. Benim Ahu'm."
Selamlar, Visal'in yorumuyla geldim. Uzun zamandır sepetimde olan bir kitaptı ama bir türlü almak kısmet olmamıştı, kitabı gönderdiği için @humeyraao 'ya çok teşekkür ederim.
Ben çok fazla mahalle kurgusu okumadım ama okuduklarımı seviyorum, bu kitabıda sevdim. Sıcak, samimi tatlı hissettiren sahneleri vardı, çok hoşuma gitti.
Ahuşan, aklında evlilik düşüncesi olmayan, tek amacı üniversiteyi kazanmak olan kadın karakterimiz. Doğum gününde uzun zamandır hoşlandığı Ömer'in ona açılacağını düşünüyor. Dışarı çıktıklarında Ömer Ahuşan'ı zorla götürmeye çalışıyor tam o sırada onu kurtaran, uzun zamandır Ahuşan'a hisler besleyen Demir oluyor...
Demir Ahuşan'a duygularını söylüyor ama Ahuşan onu hep abisinin arkadaşı olarak gördüğü için bu duyguları kabullenmek istemiyor. Tabii bir süre sonra Ahuşan kendisini Demir'e karşı hisler beslerken buluyor...
Demir Alacalııı... Bayıldımmmmm. Mahalle kurgularında en azından benim okuduklarımda erkek karakterler hep böyle ağır abi biraz sert karakterler oluyordu ama Demir asla öyle değildi. Çok kibar ve düşünceliydi. Ahuşan'ı düşünme şekli olsun, onu koruma şekli olsun onunla ilgilenme ve destekleme şekli olsun mükemmeldi.
Ahuşan'ı da sevdim. Ailesinin o tavırlarına rağmen ayakta kalması çok güzeldi. Demir'le bir ilişki içinde olunca içindeki çoçuksu tarafının çıkması çok hoşuma gitti. İlk defa böyle duygular hissediyordu ve tepkileri aşırı tatlıydı. Ahuşan'ın ailesini hiç sevmedim, asla Ahuşan'ı hak etmiyorlardı. Demir'in annesinin, abisinin ve yengesinin Ahuşan'a kol kanat germesi çok güzeldi.
Başta Ahuşan Demir'e biraz hızlı aşık oldu gibi hissettim, bundan çok hoşlanmadım ama sonra o kadar tatlı oldular ki çok takılmadım bu duruma. Sondaki Sevda