vivεkα

vivεkα
sonsuza kadar tutunup bırakamayacağım bir şey söyle bana.
"gereğinden fazla güvenmek öldürür."
Reklam
İnsanlara akılları yettiği kadar hitap edin, ötesine geçmeyin, demiş İbn Rüşd
Hangisi daha kötü? Canavar biri gibi yaşamak mı, iyi biri olarak ölmek mi?
Film
mantıklı