Zaten insan dediğin yediği her kazıktan sonra "yok abi bundan sonra kimseye güvenmem ben" deyip de her seferinde kazık yemeye devam eden bir canlı türüdür.
Sanki içimde kötü huylu tümörler huysuzluk yapıyormuş da Leyla elimi tutunca hepsinin huyu suyu düzelmiş, kendilerini ilim irfana vermişler gibi bir his.