... Fakat içimizde, bizim "ahlak" tarafımızla hiçbir şekilde bağlantılı olmayan, olaylar hakkında sürekli hükümler veren, sonuçlar çıkaran ve tedbirler alan bir "hesapçı" tarafımız vardı ve lafta değilse bile eylemde daima o galip çıkıyor ve onun dediği oluyordu.
kpss senesi elimize kitap bile alamadık böyle sisteme ne denir ki... yılın sonuna yaklaşırken kendime on beş kitap hedefi koyuyorum. ne olursa olsun kitap okumaya devam!