Çevremde yalnızca yüreğime acı veren, onu paralayan şeyler görüyorum. Beni çevreleyen şeylere, onlarda beni kızdıran, içimi bulandıran bir şeyler bulmaksızın göz atamıyorum.
Okuduğum mangaları da ekleyince okuma hedefim tamamlandı. Mangaların görsel ağırlığı oldukça fazla olduğu için hedefimi tamamlamama rağmen eksik hissettiyor, eklemeyince de mangaları kitaptan saymayarak haksızlık ediyormuş gibi hissediyorum :(((