Şehrin ışıklarından uzaklaştıkça ortaya çıkan yıldızları düşündüm geçen gece yaptığım bir yolculukta... Yıldızların güzelliğini hayran hayran izlerken şehre girince birer birer kaybolmaları bana dünyaya daldıkça, Allah'ı unutuşumuzu hatırlattı.
Ne kadar uzaklaşırsak kasvet kokup gökyüzünü delen binalardan o kadar yaklaşıyorduk parıl parıl parlayan yüzbinlerce yıldıza...
Ne kadar dalarsak dünyanın ışıltısına ve şatafatına o kadar uzaklaşıyorduk, yaradanın varlığına...