Okurunu da kendisi gibi çelişkilerde bırakan ve hayatı, insanı, yaşanılan duyguları sorgulatan isimsiz kahramanımız hikayesinde her şeyiyle olumsuz bir karakter olduğunu bilir ve ona göre gerçek hayatta herkeste bu karakterden bir parça şeyler vardır. Okurken çelişkileriyle şaşırtsa da sonunda kendisine hak verdirmeyi başarıyor. Sayfaları az fakat içeriği kocaman bir kitap!