insanın gönülden sevdiği ve tutunduğu dostlarının olması çok güzel bir hissiyat..beraber güldüğün,yeri geldiği ağladığın,dertleştiğin,güzel vakitler geçirdiğin,onunlayken kendini yalnız hissetmeyip güvende hissettiğin bir dostunun olması dünyadaki en paha biçilmez şeylerden birisi..dünya dostluk günü kutlu olsun 🫂