Kitap içinde kaynak gösterimi çok iyi. Çoğu kaynak olduğu için çok mutluyum. Olmayan kaynaklar not edildi. Daha sonra okunulacak. Viking Dizisini çok severim hatta ve hatta üst üste izledim. Hatta Fransa'da iken gemiler karadan yürütülmüştü ve Youtube'da " Türkleri Gururlandıran Sahne" başlıklı bir içerik vardı. Bu tarz kitaplar önem arz ediyor. Çünkü, iki kültür var. Bunların ortak olarak kılı kırk yararak yazılması harika. Benim sevdiğim müzik grubu olan Wardruna'yı yazmış sevindim.
Keşke, "Ragnarok" dizisinden de bahsetmiş olsaydı.
Var olun hocam. Elinize, emeğinize, yüreğinize sağlık.