Eray.D

Yeni kurulmuş bir cumhuriyet bazı iyi kanunlara sahip olsa bile, yönetimin belki de o an için gerekli olmayan bir tarzda kurulmuş olduğu, yeni yurttaşlar için elverişli olmadığı ya da yeni yurttaşların bu yönetim için elverişli olmadığı, Devletin daha doğar doğmaz sarsılacağı ya da yıkılacağı korkusundan orada yaşamak istemezdim.
Felsefe
Eray.D isimli okura yanıt verildi
Eray.D
Yazarımızın bir kitaptaki düşüncesidir saygı duyuyoruz :) Yazdıklarım bence tabi 😊
Reklam
Yeni kurulmuş bir cumhuriyet bazı iyi kanunlara sahip olsa bile, yönetimin belki de o an için gerekli olmayan bir tarzda kurulmuş olduğu, yeni yurttaşlar için elverişli olmadığı ya da yeni yurttaşların bu yönetim için elverişli olmadığı, Devletin daha doğar doğmaz sarsılacağı ya da yıkılacağı korkusundan orada yaşamak istemezdim.
Felsefe
Eray.D
Düşünelim: Atatürk Cumhuriyeti ilan etmiş zorluklara göğüs geriyor bir çok muhalif düşüncede Cumhuriyet karşıtı insanlarla mücadele ediyor ama ama biz o ortama gerek yok insanlar mücadelesini etsin,kavgalar versin her şey otursun olgunlaşsın öyle Cumhuriyetin ekmeğini yiyelim, onu yaşayalım diyoruz. Bence çok bencilce :)