Eray.D

Reklam
Öyle işler çıkacaktı ki vicdan "yap" derken kanun "yapma" diye nehyedecekti. Keza kanunun istediği bazı şeyler vicdana dokunacaktı. Bu vaziyet karşısında ne yapmak lâzımdı?!...
Edebiyat
Eray.D
Kanunun yapma dediğini yapmaz iken en azından vicdanen elimde değildi, yapmak istedim ancak yapamadım diye düşünmek . Sanırım biraz vicdanı rahatlatır, biraz da kanunsuzluğa mahal vermez.