açi

açi
@wel2go
her türden kitap okuyan birisi

açi

, şu anda okuyor
%4 (10/208 syf.)
Grigory Petrov
8.4/10 · 124,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

açi

, bir kitabı yarım bıraktı
Beyza Alkoç
7.8/10 · 14,5bin okunma
3391 kilometre
7/10
·472 syf.··
2024 4. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 06 Nisan 2024 15:42
Yine 15 yaşında olsaydım muhtemelen hayran olacağım bir kitabı okudum. Evet 3391 kilometre’den bahsediyorum! Filmi izlemeden önce kesin okumam gerekiyor diyerekten başladım. Kitabın tek bir olayı var; o da iki aşığın uzaktan mesafe ilişkisi yürütmeye çalışması ve en sonunda tabi ki de kavuşması. Ana karakterimiz İzmir asosyal, arkadaşları olmayan, kendi tabiriyle “görünmez” bir kızdır. Okula gitmek ve tumblrden başka doğru düzgün bir uğraşı yoktur. Bir gün Tumblr’da gezerken bir mesaj alır! Bu mesaj diğer ana karakterimizden yani Ege’dendir. O mesajdan sonra İzmir’in hayatı tamamen değişir. Yaaaani, dediğim gibi muhtemelen o yaşlarda olsaydım kesinlikle ama kesinlikle daha çok beğenirdim ama şu an ki yaşımda tabi ki takıldığım çokça saçma şeyler vardı. Öncelikle kitap aşırı hızlı ilerliyor, ne ara hangi sayfaya geldiğinizi anlamıyorsunuz bile. Ama onun dışında beni aşırı rahatsız eden şey olaylar aşırı hızlı ilerliyor, çok çabuk aşık oluyorlar, çok çabuk görüşüyorlar, her şey çok çabuk ilerliyor! Diyorsunuz ki ben nereye geldim, ne ara bu olaylar oldu anlamıyorsunuz bile. Aşırı tatlı bir hikaye, her acının, zorluğunun altından kalkabileceğini anlatıyor. İsimlerinin uyumundan bahsetmiyorum bile. Yine de Ege bazı yerlerde aşırı takıntılı, aşırı derecede düşkün davranıyor. Onun dışında iki karakterimizin bazı tepkileri de aşırı abartılı gibi geldi, yani “bunu da abartmayın!” kafasındaydım okurken. Kitapta kendimden parçalar da gördüm tabi ki. Bi dönem ben de İzmir gibi çok yalnızdım, asosyaldim, hiç arkadaşım yoktu, kısacası “kimse tarafından görülmeyen” biriydim. Tek yaptığım şey internetten arkadaş edinip onlarla takılmaktı. Sürekli elimde telefon, sürekli gerçek dünyaya kapalı bir insandım. O yüzden kitabın orijinalliğine ve gerçek hayata değinmesine lafım yok.
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma

açi

, bir kitap okudu
7/10
·472 syf.··
7 günde okudu
·
2024 4. kitabı
Beyza Alkoç
7.5/10 · 21,4bin okunma