Kür Şad

Kür Şad
@whiteffect
Öd Tengri aysar, kişi oglı kop ölgeli törimiş. Omnes Vulnerant Ultima Necat
“Yirmi yaşında olduğumuzu sanıyoruz ve ona göre davranıyoruz, oysa gerçekte elliyi geçtik ve tamamen yorgunuz… yirmi yaşındaymışız gibi davranıyoruz ve kendimizi harap ediyoruz, herkese karşı da öyle davranıyoruz, sanki yirmi yaşındaymışız gibiyiz ve ellisindeyiz ve aslında artık hiçbir şeye dayanamıyoruz, bir acımız olduğunu da unutuyoruz, birçok acımız olduğunu, ölümcül hastalıklar diye anılanları, onlarla bunca zaman varlığımızı sürdürmemiz gerektiğini, ama onları görmezden geldiğimizi, bunca zaman gerçekte yokmuşlar gibi davrandığımızı, oysa hep var olduklarını, ömür boyu ve bir gün bizi öldüreceklerini…”
Sayfa 40·Kitabı okudu
Edebiyat
Kür Şad
Omnes Vulnerant Ultima Necat. Hepsi yaralar, sonuncusu öldürür..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her gün sabah bir fincan kahveden sonra 1 doz almalık;
“…o ışığın daha da parlak yanması gerektiğine inanıyorum. Sen güçlü bir kadınsın, bunu biliyorum. Bu zorlukların üstesinden gelecek direncin ve sabrınla her şeyi aşacaksın.”
Sayfa 74 - Can yayınları 1. Basım Eylül, 2025·Kitabı okudu
Alıntı
Kür Şad
Bu kadar güçlü olmak niye ? Zorunda mıyız?