Zeynep K.

Zeynep K.
@wilycrow
Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry
5 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı

Zeynep K.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·518 syf.·
2021 4. kitabı
Marissa Meyer
8.8/10 · 308 okunma
Reklam

Zeynep K.

, bir kitap okudu
8/10
·400 syf.·
2020 105. kitabı
Virginia Boecker
8/10 · 3.473 okunma

Zeynep K.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·288 syf.·
2020 104. kitabı
Patricia Forde
8.8/10 · 1.392 okunma
KARANTİNA BİTİYOR...
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi — Beşinci Perde Karantina 5. Perde’ye ilk incelemeyi yapmaktan mutluluk duyarım! (“Mutluluk mu duyarsın?” Sjsjsjksk) • Öncelikle tüm kitaplarında olduğu gibi bu kitabında da akıcılığını yitirmemiş Karantina. Ne zaman bitiyor anlamak mümkün değil. Fakat şimdi kitabı bende - küçücük de olsa- sıkıcı kılan şeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. ZEYNEP NEDEN HER KİTAPTA KAÇIRILIYOR? Evet, tam olarak bu neden her kitapta bu böyle? Her kitapta sanki bir önceki kitabın tekrarını okuyormuş gibi hissetmekten kendimi alamıyorum. Bu sefer tek farkımız Gece’nin Zeynep’e eşlik etmesi oluyor. Ve hiç zorlanmadan buluyorlar onları. • Ve ne kadar aksiyonlu olsada kitapta bu hareletlilik çok azdı. Beyza Alkoç bizi canlı tutmayı başarıyordu, ama kitabı okuduktan sonra anlıyorsunuz ki başlarına yalnızca bir ana olay geliyor. Ve en başta Onur’un başına gelenler... (Kimse korkmasın ölmedi.) Hemen oldu bittiye getirildi bence. Ana hikayemizin gidişatına pek de faydalı oldu denemez.(Ferhan’a faydası olmuş olabilir.) Açıkçası bizi boşuna isterse soktu. • Hele o güzel son... Seviyorum güzel yazılmış sonları... Fransa’nın F’si zaten aklımıza İzmir’i getirir, bizim aklımıza ise önceki kitapları getirdi... Üzgün Zeynep’i... İzmir’e verdiği notu... Yazarın bu detayı “20 Yıl Sonra” başlığında yazması, bu güzel şeyi atlamaması iyi olmuş. • Bu kitaba çok bayılmasam da, bu bir mutlu son kitabıydı ve en mutlu şekilde bitti. 3 ve 4. kitaptan sonra endişe ediyorsanız alın ve bitirin bu macerayı. • • • Ve... Mahşerin binlerce atlısı, şu Zeynep’e bir LİKE verirsiniz değil mi? Okur kalın, Mutlu kalın...