"Sana iyi davranıyor mu?"
"... Evet?"
"Bana cevap mı veriyorsun yoksa soruyor musun?"
"Evet. Öyle. Neden? Bana onun hakkında karanlık bir sır mı söyleyeceksin?
"Keşke yapabilseydim. Ama o gerçekten iyi bir adam."
"O zaman ... neden yapabilmeyi diliyorsun?"
"Adı ne?" (What's her name? "her kızlar için kullanılıyor)
"Onun," diye düzeltti babam .(His "erkekler için kullanılıyor)
"O bir erkek, tatlım."
Birdenbire her şey anlam kazandı. "Bu yüzden bu kadar çirkin."