madame

madame
@wirgianawolf

madame

, bir kitap okudu
Puan vermedi·472 syf.·
2025 1. kitabı
Linda Lafferty
8.1/10 · 40 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mesela tam gülmem tutmuşken birden olanları anıp susmalı , sevinçliyim diye utanmalı mıyım yoksa ? Bütün gün oturup ağlamalı mıyım ?Hem bir yerde üzüntü de yıpranıp aşınıyor.
Edebiyat
Özgürlük diye bir şey kalmamıştı . Yine de yaşadığımıza şükrediyorduk …
Alıntı
Belki de güvenemiyorum kimseye de ondan . Sebebi ne olursa olsun durum bu . Bir çare de bulamıyorum
Edebiyat

madame

, bir kitap okudu
8/10
·284 syf.·
Beğendi
·
2022 1. kitabı
Anne Frank
8.7/10 · 8,9bin okunma