madame

madame
@wirgianawolf
Mesela tam gülmem tutmuşken birden olanları anıp susmalı , sevinçliyim diye utanmalı mıyım yoksa ? Bütün gün oturup ağlamalı mıyım ?Hem bir yerde üzüntü de yıpranıp aşınıyor.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Özgürlük diye bir şey kalmamıştı . Yine de yaşadığımıza şükrediyorduk …
Alıntı
Belki de güvenemiyorum kimseye de ondan . Sebebi ne olursa olsun durum bu . Bir çare de bulamıyorum
Edebiyat
Başımda yanan kırmızı gece kandili sönmüştü. Fakat pencerelerden giren ay ışığı içindeki oda bembeyazdı. Uykumu almıştım, içimde dayanılmaz bir acı vardı.
Aşk
"Okumazsan ,bütün ömrün boyunca gerçeği sahteden , iyiyi kötüden ayırt edemezsin . "