Mesela tam gülmem tutmuşken birden olanları anıp susmalı , sevinçliyim diye utanmalı mıyım yoksa ? Bütün gün oturup ağlamalı mıyım ?Hem bir yerde üzüntü de yıpranıp aşınıyor.
Başımda yanan kırmızı gece kandili sönmüştü. Fakat pencerelerden giren ay ışığı içindeki oda bembeyazdı. Uykumu almıştım, içimde dayanılmaz bir acı vardı.