“Kişi kendisi için neyin daha zararlı olduğunu iyi bilmelidir. Dünyadaki bunca bunalımların, kavga ve dövüşlerin sebebi dosdoğru olamayan kendi nefislerimizdir. İnsanoğlu hasetle, hırsla, açgözlülükle bakmayı terk edip sevgiyle bakmayı öğrenmedikçe sancılanmaya devam edecektir. Sancıyı tedavi etmenin yolu da yine sevgiyi aramak, yaşamak, uygulamakla mümkündür.”
Kaç satır arasında kaldı göz yaşlarımız?
Kaç cümlenin sonunda biz yine kendimizi tamamlayamadık…
Bir şey işitmek istedik belki cılız bir ses
Bir kapı olsa istedik aralığından yüzümüze vuran bir ışık
Lakin vakti değildi ki
Yine gecenin soluğunda kaldık.
Tuğba