📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anton Çehov'un okuduğum ikinci kitabı. Sade ve akıcı bir anlatım tarzı var. Karakterleri anlamakta biraz zorlandım sadece, araya sıkıştırılıp okunacak bir kitap hemen bitiyor:))
Kitap akıcı değildi ama son 100 sayfası çok iyiydi. Zaten baya eski bir kitap babamın olmasa almak aklıma bile gelmezdi. Yıllardır evde ve polisiye olduğu için okudum ve bitti 3/5 diyebilirim