“Ama tüm bunlarla uğraşırken bir şeye zaman bulamadım. İnsanlarla nasıl anlaşılır, insanlar birbirlerini nasıl idare edebilirler, bir türlü öğrenemedim. Bildiklerim beni potansiyel bir bilgi yarışması telefon jokeri haline getirdi. Oysa ben bilinmeyen sorularda akla gelen adam olmak yerine, okeye dördüncü olarak çağrılan adam olmayı ya da rakı masasının muhabbet tellalı olmayı isterdim. İnsanları çok ihmal ettim. Neyse ya, şımarmayın sevgili insanlar, olan olmuş, bundan sonra hiçbir şey değişmez elbette. Bunu sonuna kadar okuduysanız eğer süratle unutun, çünkü yarın bana bu yazdıklarımdan bahsedip yaklaşmaya çalışan olursa, sopayla kovalayabilirim. Şimdi sessizce dağılın.”