Biz ne kadar zeki ve akıllı olduğumuzu düşünsek de evren daima bizi şaşırtmaya devam edecektir. Çünkü bu doğasında var, insanın doğası da bunu anlamaya çalışmaktan bir türlü vazgeçmemesidir.
~Keşke her satırının altını çizebilseydim dediğim bir kitap oldu. Zaten Kemal Sayar ve Sadettin Ökten’in Gönül Sadası podcastini çok severek dinliyordum. Ayrıca okumak ve cümlelerin altını çizmek, durup düşünmek çok hoşuma gitti. Karşılıklı sohbet şeklinde yazılmış olan kitap; geçmişten, gelecekten, günümüzden, hayattan, içimizden, bizden, insan olmaktan, kul olmaktan, en önemlisi Rabbimizden bahsediyor. Ara ara şiirlerle, yazarlarla, arkadaşlarla, anılarla taçlandırılmış çok içerden bir sohbet kitabıydı. Bu tarz kitapları sevenler için harika bir öneri olacağını biliyorum. Herkese tavsiye ederim. Şimdiden keyifli okumalar…