Withhyase

Withhyase
@withyase
Her günüm yarıda kalmış bir cümle
Yeni bir söz bulsam, neye yarar ki? Söyleyemediklerimiz, ince bir sızı gibi... Cahit Zarifoğlu
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bu yalnız başımıza sırtlandığımız yükler yalnızca yük olarak kalırsa çok üzülürüm. inşallah dünyada sayelerinde ayakları yere sağlam basma nimeti, ahirette akla hayale gelmeyen mükafatlar olarak geri dönerler bize
" Batmak istemeyen insan kurtarılabilir, ama eğer her şeyi, ölümü kurtuluş görecek denli bozulmuş ve yoldan çıkmışsa ne yapılabilir?"
Her şey o kadar iyi olabilecekken neden hepimiz de acı çekiyoruz?