Hayat, birbirinden ayırdıklarını, kısa bir müddet için tekrar yaklaştırır gibi olsa bile, uzun zaman yan yana bırakmıyordu. Geçen günleri bir daha geri getirmek mümkün değildi ve sadece hatıralar, iki insanı birbirine bağlayacak kadar kuvvetli değildi.
Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette,ama mesele sadece mutluluk değildi. Önemli olan yaşadığını,hayatın bir anlamı,bir değeri olduğunu hissetmekti….