İnsan denilen varlık hem bu kadar güçlü hemde bu kadar zayıf olmayı nasıl başarıyor düşündükçe çıkmaza giriyor gerçekten yazara katılmamak mümkün değil sanki aşıklara yer yok çünkü aşk akıl işi değil bu kitabında da anlaşıldığı gibi bir dervişin ne hale geldiğinden tutta olayın başı olan karakterin Firdevs için yaşadıklarının gerçek olmamasını içtenlikle istediğim şeydi sanırım.Bu güzel kitabı bitirmenin üzüntüsünü yaşamak istemezdim.Kalemini yine konuşturan adam iyi ki… Tarık Tufan