BS

BS
@woorburcin
Kendin ol ki kendinden olmayasın
Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz. Kesinlikle hayır! Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bitmemeli dediğim bir kitap
İnsan denilen varlık hem bu kadar güçlü hemde bu kadar zayıf olmayı nasıl başarıyor düşündükçe çıkmaza giriyor gerçekten yazara katılmamak mümkün değil sanki aşıklara yer yok çünkü aşk akıl işi değil bu kitabında da anlaşıldığı gibi bir dervişin ne hale geldiğinden tutta olayın başı olan karakterin Firdevs için yaşadıklarının gerçek olmamasını içtenlikle istediğim şeydi sanırım.Bu güzel kitabı bitirmenin üzüntüsünü yaşamak istemezdim.Kalemini yine konuşturan adam iyi ki… Tarık Tufan
Düşünce

BS

, bir kitap okudu
9/10
·312 syf.··
Beğendi
·
18 günde okudu
·
2023 7. kitabı
Tarık Tufan
8.6/10 · 4.567 okunma
Alıp başımı gidesim var da, Aklımdakileri valize sığdıramıyorum. Cemal Süreya ✒️
Duygular