wraithsss2

wraithsss2
@wraithsss2
Korkuyordum. Sesimi duymasından, sesimin titremesinden, doğru düzgün cümleler kuramamaktan. Ama en kötüsü, sesini duyduğum an ona âşık olmaktan korkuyorudum. Ama kaçış yoktu, bu akşam ilk telefon konuşmamımızı yapıcaktık. Bu akşam, onun sesiyle tanışıcaktım...
Sayfa 53 - İzmir·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Sıkılırsan güneşten, gece oluruz erkenden.~"Son Feci Bisiklet - Bikinisinde Astronomi"
Sayfa 52 - 3391 kilometre Indigo yayın evi·Kitabı okudu
Alıntı
Kocaman bir dünya var kafasında, ama ben sadece bir dünya maketi görmekle yetiniyor gibiyim. Dışını görüyor, içine asla ulaşamıyorum...
Sayfa 50 - izmir·Kitabı okudu
Alıntı
"Bir günlüğüne biz de birer kahraman olabiliriz belki. Sadece bir günlüğüne."
Sayfa 40 - 3391 kilometre Indigo yayın evi·Kitabı okudu
Alıntı
"Bazen sen de sesini duyan insanların seni duymadıklarını hissetmiyor musun? Ben senin sesini bilmiyorum. Ama ben seni duyuyorum. Blogunu gördüğüm ilk andan beri, konuşmasak bile, ben seni duyuyorum.
Sayfa 32 - Ege·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam