Korkuyordum. Sesimi duymasından, sesimin titremesinden, doğru düzgün cümleler kuramamaktan. Ama en kötüsü, sesini duyduğum an ona âşık olmaktan korkuyorudum. Ama kaçış yoktu, bu akşam ilk telefon konuşmamımızı yapıcaktık. Bu akşam, onun sesiyle tanışıcaktım...
"Bazen sen de sesini duyan insanların seni duymadıklarını hissetmiyor musun? Ben senin sesini bilmiyorum. Ama ben seni duyuyorum. Blogunu gördüğüm ilk andan beri, konuşmasak bile, ben seni duyuyorum.