Öncelikle kitabın ilk başlarında ben ne okuyorum böyle dedim ama daha sonra olaylar akıcı bir şekilde devam etti. kitapta en sevdiğim bölümler son 100 sayfa olabilir keşke kitabın tamamı son 100 sayfa gibi olsaydı.
İnsan, birine onun her halini sevmeye hazır olacak ve sevecek kadar bağımlı hale gelmişse, delirmiş demektir. İşte benim deliliğimin sebebi, ruhu güzel bu adama bağımlı olmamdı.
Unut herkesi, her şeyi...Ama Oflaz'ı unutma. Çünkü artık biliyorsun, Oflaz dışında kimse gerçek değil.