Dünyanın en güzel Ege'si ve dünyanın en güzel İzmir'i... Artık daha güçlüydük.
Ve biliyordum, bizi yıkabilecek hiçbir darbe yoktu bu dünyada. Çünkü bizim rengarenk ışıklarımız vardı...
"Seni hiç affetmeyeceğim..." diye bir fısıltı çıktı dudaklarımın arasından hüngür hüngür ağladığım sırada.
"Karanlığı sana tercih ediyorum... Ve seni asla affetmeyeceğim..."