"Belki beni gökyüzünün en büyükleri ay ve güneşken affetmezsin... O zaman ne olursun ay ve güneş gökyüzünün en küçükleriyken affet beni. Olmaz mı güzel sevgilim?"
"Belki bunca zaman sonra beni alıştığımız, var olduğumuz ve yaşıyor olduğumuz bu dünya düzeninde affetmezsin... Bu yüzden sana yeni bir dünya düzeni teklif ediyorum..."
Gülümsemelerimiz buruk, içimiz kırgındı ama kalplerimizde huzura eren bir nokta vardı aslında. Çünkü ikimiz de biliyorduk ki her şeye rağmen Ege ve İzmir ilk kez özgürdü. En az İzmir kadar özgürdü hem de...