"İnsanlarla her gün bir arada yaşama alışkanlığından vazgeçtim.Yalnız yaşıyorum;ufak tefek,gündelik ilişkilerde insanların yerini giderek eşyalar aldı haliyle."
"Toplum yaşayışında saygı ve sevgi egemen kılınacaktır.Görgü kuralları saygı ve sevginin gölgesinde biçimlenecektir.Sevgi ve saygı bağları,bir lâubaliliğe dönüşmeyecek,insanların özel dünyalarına karışma,onların iç hallerini gözlemeye meydan vermeyecek sınırlarla bağlı olacaktır."