ateş

ateş
@xenitis_
çiçek solarken kendi sapına eğilir, bilirsin yalnızlık budur
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Yalnız, yalnız, ben her zaman yalnızımdır."
Gülünç buluyorum kendimi. Sonsuza dek uzanan yün döşenmiş sokaklarda yürüyormuş gibi, dengesiz...
Doğarken tüm insanlar ağlarlar, ağlamazlarsa, bu ölmüş olduklarını gösterir. Acı, bilinçten önce de vardır. Köpekler, kediler, inekler, atlar, tümü sessizce doğarlar, en fazla, annelerine salimen doğduklarını bildirmek için küçük bir inilti çıkarırlar. İnsanoğlunun doğumundaki acının, başın orantısız büyüklüğünden kaynaklandığı söylenir, bunun acınası bir yalan olduğu besbellidir. Atlar ve filler de kocaman kafalarla doğarlar, gene de dünyaya gelişleri gayet sessizdir. Doğum ânında kadınlar bedenlerindeki tüm solukla haykırırlar, oysa kediler yalnızca mırıldanır. Bizi mutsuz kılan uçurum işte buradadır.