Kırmızı bir gül, kırmızı bir gül olmak istediği için bencil değildir. Eğer bahçedeki diğer bütün güllerin hem kırmızı hem gül olmalarını isteseydi , o zaman bu korkunç bir bencillik olurdu.
Neden ”iyiliğin kökeni”ni incelemezler, araştırmazlar? Herkesin derdi ”kötülük” ya da ”iblisliğin kökeni”. Eğer serseriler kötülük yapıyorsa bu onların tercih hakkı. Yani adamlar kötülüğü benimsemişler. İyiler de iyiliği… Ben kötülüğü yeğleyenler arasındayım.